Moduł e-BOK

Moduł e-BOK przeznaczony jest dla zdecydowanego usprawnienia szeroko pojętej współpracy na linii klient a personel zakładu dzięki przeniesieniu większości spraw związanych z kontaktami w przestrzeń Internetu i doskonale wpisuje się w pojęcie e-Usług czy bezkontaktowej obsługi w dobie epidemicznej.

Moduł dostępny jest dla zarejestrowanych użytkowników i zdecydowanie ułatwia prowadzenie wszelkich spraw formalnych przede wszystkim dla klienta jak i dla personelu obsługi. Dostępna jest również specjalna strefa dla niezalogowanych.

Moduł e-BOK wspiera ścieżkę formalną od wniosku o przyłącze wodno- kanalizacyjne, warunki techniczne, zgłaszanie gotowości odbioru, zawarcie umowy, późniejsze jej modyfikacje, zgłaszanie usterek, awarii, podawania wskazań wodomierzy, dostępu do eFaktur czy płatności elektronicznych.

W trakcie standardowej, stałej współpracy z zakładem klient może z poziomu e-BOK podawać odczyty swych liczników, odbierać faktury, kontrolować saldo, płacić przez PayU czy też śledzić historię zużycia w formie tabel czy wykresów. Klient dzięki e-BOK ma dostęp do informacji o swych umowach, punktach, w których są świadczone usługi, urządzeniach pomiarowych.

Moduł umożliwia w prosty sposób dwustronną komunikację z konkretnymi działami zakładu czy też osobami funkcyjnymi z tych działów w kwestiach zarówno bieżącej współpracy jak i alarmowo- serwisowych. W prosty sposób można zgłosić awarię nawet bez logowania.

Moduł jest nowoczesnym narzędziem wychodzącym na przeciw współczesnym potrzebom klientów, zakładów wodociągowych, komunalnych, wywozowych oraz możliwościom technologii.

Moduł E-bok